[cat] Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre quin és el procés personal que passen els docents a l’hora de fer un canvi de metodologia. Per això, es farà un estudi exhaustiu de les vivències dels docents a les tres etapes diferents que formen part d’un canvi metodològic: inici del canvi, canvi en procés i canvi consolidat.
Quan parlem de canvis metodològics i què impliquen aquests, solem parlar sempre a escala general, però no parlam, normalment, de l’escala personal. És per aquest motiu, que a aquest treball s’intentarà aprofundir en aquest aspecte mitjançant entrevistes, observacions i recerques bibliogràfiques.
[eng] This final dissertation is a study of the personal process that teachers go through when changing their teaching methodology. For that reason, an in-depth research will be done on the educators' experiences during the three phases of a methodology's change: iniciation into the change, change in process and consolidated change.
When referring to alterations in the teaching methodology and what they imply, the analysis is usually done at a general scale. Since the personal sphere is rarely considered, this work will try to deepen into this area through interviews, observations and bibliographic research.