[cat] L’objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau és investigar sobre les estratègies didàctiques
que han de fer servit els docents que atenen alumnat amb hipoacúsia neurosensorial
bilateral. Per a dur a terme aquesta investigació, s’han determinat tres eixos de
contingut, relacionats amb el context que envolta l’educació de les persones sordes, com
són la hipoacúsia, l’escola inclusiva com a context educatiu actual i la resposta
educativa actual que reben. Per a ampliar aquest últim punt, s’ha realitzat una
investigació educativa, a través d’una enquesta Likert, a personal docent, d’educació
infantil (2n cicle), educació primària i educació secundària, que atenen o han atès a
alumnat amb hipoacúsia neurosensorial bilateral a centres escolars de l’illa d’Eivissa.
[eng] The objective of this dissertation is to investigate the teaching strategies to be used by
teachers who attend hearing loss students. To carry out this research, we identify three
axes of contents, related to the context surrounding the education of deaf people, such
us hearing loss, inclusive school as the educational context and the current educational
response that receive the hearing loss students. This point will be extended by an
educational research, through a Likert survey, to teachers who attend or have attended
bilateral neurosensory hearing loss students, of pre-school, primary education or
secondary school in Ibiza island.