dc.contributor |
Muntaner Guasp, Joan Jordi
|
|
dc.contributor.author |
Peralta Palou, Sandra
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-29T14:55:27Z |
|
dc.date.available |
2020-05-29T14:55:27Z |
|
dc.date.issued |
2020-05-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152658 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Un dels reptes del sistema eductiu del segle XXI és atendre la diversitat de tot l’alumnat així com la seva pluralitat. Per això, és necessari fer un gir a la intervenció educativa i transformar les aules en centres inclusius on, sense excepció ni distinció, tothom tingui dret a una educació de qualitat i equitat durant tota la seva escolarització. Així doncs, s’ha de desenvolupar una educació inclusiva on tot l’alumnat hi tingui cabuda siguin quines siguin les seves capacitats i característiques individuals, potenciant la total presencia, participació i progrés de tots, transformant així la societat actual.
El treball de camp que es presenta a continuació pretén abordar la temàtica d’educació inclusiva des d’una perspectiva holística. Per això, s’utilitza l’Índex for inclusion, com a guia de referència, el qual ens permetrà analitzar el nivell, així com els factors claus, que promouen l’educació inclusiva en els centres d’Educació Secundària Obligatòria, i la percepció que tenen els orientadors dels centres envers aquesta. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] One of the 21st century educational system challenges is to attend to the diversity of students. This is why it is necessary to turn around the educational intervention and to transform classrooms into inclusive centers, where all the students, without exception, have the right to a quality and equitable education throughout their schooling. In this way, an inclusive education model must be developed in which all students have a place regardless of their abilities and individual characteristics, enhancing the total presence, participation and progress, transforming today’s society.
The field work that is presented below aims to address the subject of inclusive education from a holistic perspective. For this reason, the Index for inclusion is used as a reference guide, which will allow us to analyze the level, as well as the closing factors, which promote inclusive education in the compulsory secondary education centers, and the perception that the guidance counsellors of the centers have. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
educació, inclusió, educació inclusiva, qualitat, centre d’educació secundària obligatòria, cultura, polítiques i pràctiques inclusives |
ca |
dc.subject.other |
education, inclusion, inclusive education, quality, compulsory secondary education center, culture, politics and inclusive practices |
ca |
dc.title |
Anàlisi del nivell d’inclusió educativa en els centres d’educació secundària obligatòria de Mallorca |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|