[cat] Disney està present a la vida de tots els nens i nenes des de que són ben petits. A les pel·lícules Disney trobem uns models sexistes que es contradiuen amb la majoria dels valors que volen transmetre de les seves cançons. Es tracta d’extreure els valors positius d’una sèrie de cançons que es podrien treballar dins un aula des de ben petits, sempre i quan es relacionin amb els problemes de la nostra societat o conflictes que puguem trobar dins l’aula, però no és per tant, una proposta en si, sinó una investigació dels valors de Disney. El resultat que es vol aconseguir és un llistat de valors que es poden treballar a l’aula, però no de manera seguida, sinó com un recurs si hem de treballar un valor determinat.
[eng] Disney is present in the lives of all children from a very early stage.
In Disney movies we find sexist models that contradict most of the values they want to model from their songs. The proposal is to extract the positive values of a group of songs that could be worked in a classroom from a very young age, as long as they are linked to the issues of our society or conflicts that we can encounter in the classroom, but it is not, therefore, a proposal in itself, but a research on the values of Disney. The result that we want to achieve is a list os favues that can be worked in the classroom, but not immediately, but as a resource if we have to work a certain value.