[cat] En aquest treball es fa una anàlisi de com la música influeix en l’aprenentatge de les
rutines diàries a l’ etapa de l’Educació Infantil. Les rutines formen part de la
quotidianitat de la jornada escolar i del dia a dia dels infants, d’on sorgeixen un conjunt
d’oportunitats, experiències i vivències que permeten un aprenentatge significatiu.
Per tant el treball consta de dues parts, la primera on trobem un conjunt de fonts
teòriques que ens parlen de la importància de la música i les rutines a l’Educació
Infantil. I per altra banda, una anàlisi extret de les fonts teòriques, entrevistes a docents i
enquestes dirigides a les famílies, per tal de comprovar com és utilitzada la música en el
dia a dia i de quina manera els infants a través d’aquesta adquireixen habilitats i
coneixements per al seu desenvolupament integral.
[eng] In this work, an analysis is made of how music influences the learning in the stage of
early childhood education. Routines are part of the day-to-day life of the school day and
the day-day-today life of children, from which a set of opportunities, experiences arise
that allow for meaningful learning
Therefore, the work consist of two parts, the first one where we find a set of theoretical
sources that tell us about the importance of music and routines in early childhood
education. And on the other hand, a analysis extracted from theoretical sources,
interviews with the teacher and surveys addressed to families, in order to verify how
music is used in the day to day and in what way children will acquire skills and
knowledge for their integral development.