[cat] L’entrevista és un moment privilegiat de comunicació on mestres i famílies són copartícips
relacionats directament amb l’educació dels infants. Aquests intervenen i col·laboren amb una
participació i coordinació mútua per aconseguir millorar les possibilitats d’aprenentatge dels
infants. El context o les condicions que hi podem trobar, poden afavorir que aquesta trobada
es pugui realitzar dins un espai sustentat en un clima càlid i de confiança, el qual compte amb
uns paràmetres que la faran o no de qualitat.
En aquest treball s’analitzen com es duen a terme les entrevistes amb les famílies al CEIP
Robines, a més dels paràmetres de qualitat que podem observar en els espais on són
realitzades. També es recollirà l’opinió de mestres i famílies sobre aquestes.
[eng] The interview is a privileged moment of communication between teachers and families who
are partners directly related to the education of children. They intervene and collaborate with
mutual participation and coordination in order to improve the learning possibilities of the
children. The context or the conditions that can be found, can favor that this finding is to
realise in a space sustained in a warm and trusting climate, which counts with parameters that
make it or not of quality.
In this work, the interviews with the families at CEIP Robines are analysed, in addition to the
quality parameters that can be observed in the spaces where they are carried out. The opinion
of teachers and families about them will also be collected..