[cat] El següent treball de Fi de Grau (TFG) estudia com són les relacions entre l’alumnat produïdes dins una aula d’Educació Primària a Menorca. En el marc teòric s’explica el fenomen migratori i s’exposa les problemàtiques existents en relació a la diversitat cultural a l’aula i la importància del treball amb valors per erradicar aquests problemes. A més, s’expliquen les diferències existents entre la multiculturalitat i la interculturalitat. A banda, s’explica una experiència d’escola intercultural i, per tant, que aconseguir una escola inclusiva quant a la diversitat cultural existent, és possible. A partir d’unes enquestes realitzades a l’alumnat, ens endinsam dins una visió més propera de la realitat.
[eng] The following TFG studies how the relations between students take place inside a Primary School class in Menorca. Through the theoretical context the migration phenomenum is explained and the existent problems are exposed related to the class' cultural diversity and the importance of values work with the aim of eliminating these problems. Moreover, the existing differencies between multiculturality and interculturality are explained. On the other hand, an experience of an intercultural school is explained and, because of that, the knowledge that an inclusive school with an existing cultural diversity is possible. Using surveys that have been done to students, we begin our way through a nearer reality's view.