Educació emocional a l’aula. Benestar personal i social

Show simple item record

dc.contributor Mesquida Cantallops, Joan Antoni
dc.contributor.author Pons Reus, Andreu
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-22T11:22:40Z
dc.date.available 2020-07-22T11:22:40Z
dc.date.issued 2020-07-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153154
dc.description.abstract [cat] El treball de fi de grau es basa a conèixer els beneficis que aporta l‟educació emocional dins les aules d'educació primària. Més concretament ens dediquem en confirmar que una bona educació emocional als centres escolars beneficia el benestar personal i social dels infants. Seguidament coneixem les diferent intel·ligències múltiples i quines competències emocionals hem d‟aplicar a l‟escola i quins agents hi participen. Per finalitzar explica‟m quins avantatges té l‟educació emocional dins les aules i al currículum acadèmic, i els beneficis personals i socials que adquireixen els alumnes. El resultats afirma que l‟educació emocional ens ajuda a prevenir una qualitat de vida saludable.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Intel·ligència emocional ca
dc.subject.other Competències emocionals ca
dc.title Educació emocional a l’aula. Benestar personal i social ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics