dc.contributor |
Mesquida Cantallops, Joan Antoni
|
|
dc.contributor.author |
Pons Reus, Andreu
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-22T11:22:40Z |
|
dc.date.available |
2020-07-22T11:22:40Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153154 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El treball de fi de grau es basa a conèixer els beneficis que aporta l‟educació emocional dins les aules d'educació primària. Més concretament ens dediquem en confirmar que una bona educació emocional als centres escolars beneficia el benestar personal i social dels infants. Seguidament coneixem les diferent intel·ligències múltiples i quines competències emocionals hem d‟aplicar a l‟escola i quins agents hi participen. Per finalitzar explica‟m quins avantatges té l‟educació emocional dins les aules i al currículum acadèmic, i els beneficis personals i socials que adquireixen els alumnes. El resultats afirma que l‟educació emocional ens ajuda a prevenir una qualitat de vida saludable. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.other |
Intel·ligència emocional |
ca |
dc.subject.other |
Competències emocionals |
ca |
dc.title |
Educació emocional a l’aula. Benestar personal i social |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|