[cat] Els infants amb Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH) solen ser diagnosticats i tractats de la mateixa manera. En aquest Treball de Fi de Grau es presenta la importància del coneixement de les característiques i necessitats pròpies de cada infant per a poder dur a terme una correcta intervenció per a la millora i el desenvolupament de la conducta i dels aprenentatges de l’individu en concret. Partint de la relació existent i el potencial que té l’educació física sobre la conducta i el desenvolupament físic i cognitiu dels infants. A continuació es pretén definir aquest tipus de trastorn i presentar la influència de l’educació física a partir d’estudis i pràctiques dutes a terme que corroboren l’exposat. Per últim, es presenta un estudi de cas, la proposta d’intervenció plantejada i els resultats i les conclusions obtingudes. Partint de la idea que l’àrea d’Educació Física pot col·laborar en la intervenció psicoeducativa i aconseguir millores conductuals.
[eng] Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) are usually diagnosed and treated in the same way. This Final Degree Project presents the importance of knowing the characteristics and needs of each child in order to carry out a correct intervention for the improvement and development of the behavior and learning of the individual in particular. Based on the relationship and the potential of physical education on the behavior and physical and cognitive development of children. The aim is to define this type of disorder and present the influence of physical education based on studies and practices carried out that corroborate the topic. Finally, a case study, the proposed intervention results and conclusions obtained are presented. Based on the idea that the area of Physical Education can collaborate in psychoeducational intervention and achieve behavioral improvements.