[cat] Al present Treball de Fi de Grau es durà a terme una anàlisi de la importància de l’educació emocional i d’un model de suport universal a l’educació actual amb l’objectiu d’aconseguir la presència, la participació i el progrés de tot l’alumnat. Aquesta anàlisi es basa en l’estudi del centre educatiu CEIP Son Ferrer.
Al llarg de la nostra vida, tots els éssers humans experimenten situacions on les emocions estan presents. Per aquest motiu, es considera imprescindible aprendre a identificar-les i controlar-les per millorar al nostre dia a dia. Del mateix mode, al llarg del treball s’expressa la necessitat de l’educació emocional com a facilitador per millorar el rendiment acadèmic de tot l’alumnat, especialment d’aquell que troba barreres a l’aprenentatge.
[eng] In this final degree project, an analysis of the importance of emotional education and a model of universal support in current education will be carried out in order to achieve the presence, participation and progress of all students. This analysis is based on the study of the educational center: CEIP Son Ferrer. Throughout our lives, all human beings experience situations where emotions are present. For this reason, it is considered essential to learn to identify and control them to improve our daily lives. Similarly, throughout the work, the need for emotional education as a facilitator is expressed to improve the academic performance of all students, especially those who encounter barriers in learning