[cat] La música ens acompanya en el nostre dia a dia, durant tota la vida. D’una forma molt subtil, acabem interioritzant les melodies i lletres, que es converteixen en una font de coneixement. Així doncs, l’evidència científica o els estudis ens diuen que la pràctica musical o l’escolta activa pot esdevenir en una eina per a l’aprenentatge continuat i el perfeccionament de la llengua, i així ho diu molta literatura científica existent. A les escoles, la música és un recurs habitual en l’aprenentatge de la llengua anglesa. Si fem memòria, ho recordem amb cançons com la que forma part del títol d’aquest Treball de Fi de Grau. Temes que formen part de la nostra memòria i que han estat elements motivadors que han contribuït a aprenentatges significatius. Amb aquest treball es pretén aprofundir envers la importància de la música com a recurs per a l’adquisició de destreses orals en la llengua anglesa, així com fer una observació i una anàlisi de l’ús de la mateixa a les escoles de Menorca; amb quins tipus d’activitat s’utilitza, amb quins objectius i quins són els resultats.
[eng] Music accompanies us on our daily lives. Thus, it can become a tool for lifelong learning and language perfecting. In a very subtle way, we end up assimilating the melodies and lyrics, which become a source of knowledge. In schools, music is a useful resource in English language learning. If we remember, it comes to our minds with songs like the one that is part of the title of this work of this final degree project. Songs that take part of our memories and have been motivating elements that have contributed to meaningful learnings. This project aims to deepen the importance of music as a resource for the acquisition of oral skills in the English language, as well as to make an observation and analysis of the use of it in Menorca schools, with what types of activities it is used, with what objectives and what the results are.