El joc i l’educació emocional com a mitjà d’aprenentatge: la metodologia observacional en l’aula d’infantil

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author López Beltrán, Marina
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-27T12:04:55Z
dc.date.available 2021-10-27T12:04:55Z
dc.date.issued 2021-10-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155977
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau tracta sobre la importància del joc com a metodologia d’aprenentatge, la qual és una estratègia d’ensenyament eficaç que ajuda als més petits a adquirir nous coneixements. El joc és el medi pel qual els infants coneixen el món que els envolta des dels seus primers moments de vida, per tant, es converteix en l’eina principal a través de la qual aprenem qualsevol tipus de concepte. L’educació emocional, és una peça fonamental en el desenvolupament integral dels infants, ja que afecta a totes les accions, actituds, decisions que pren l’infant durant el seu creixement. Parlam d’educació emocional com un aprenentatge significatiu i necessari pel desenvolupament i la convivència de tot ésser humà, el qual és adquirit a través de la metodologia activa protagonitzada pel joc, juntament amb la convivència i la relació entre iguals. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project it’s about the importance of play as a learning methodology, which is an effective teaching strategy that helps children acquire new knowledge. Play is the way children know the world around them from the earliest moments of their lives, so it becomes the main tool by which we learn any concept. On the other hand, I would like to talk about emotional education, which is a fundamental part of the integral development of children. The emotions affects all the actions, attitudes, decisions that the child makes during their growth. We speak about emotional education as a meaningful and necessary learning for the development and coexistence of all human beings, which is acquired through the active methodology and the game is the protagonist along with coexistence and the relationship between equals. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Educació Emocional ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Game ca
dc.subject.other Childhood Education ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other playful learning ca
dc.title El joc i l’educació emocional com a mitjà d’aprenentatge: la metodologia observacional en l’aula d’infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics