[cat]
El present treball té com a objectiu analitzar les eines tecnològiques que utilitza un centre per a
comunicar-se amb les famílies i viceversa. Poder saber quins problemes podem trobar i quina és
l’opinió de totes les persones que formen part del sistema educatiu. Les dades es recolliran a través
de l’observació, els qüestionaris que es facilitaran a les famílies i als docents, i les entrevistes a
l’equip directiu.
Les noves tecnologies cada vegada agafen més força en els centres educatius per una banda com a
eina educativa i didàctica, i per altra com a via comunicativa.
És important tenir en compte que és essencial que les famílies i els centres educatius vagin cap a un
mateix objectiu per, d’aquesta manera, afavorir el desenvolupament correcte dels infants. Per tant és
necessari trobar alternatives a les habituals, per poder mantenir un contacte diari i directa entre
l’escola i les famílies.D’aquesta manera és possible crear un vincle entre els docents i les famílies i
poder dur a terme un treball conjunt. Per aconseguir-ho és necessari posar a l’abast de les famílies
diverses eines TIC
[eng] This work aims to analyse the technological tools used by a centre to communicate with families
and vice versa. We can know what problems we can find and what the opinion of all the people who
are part of the education system is. The data will be collected through observation, questionnaires to
be provided to families and teachers, and interviews with the management team.
The new technologies are increasingly taking hold in educational centers, both as an educational
and educational tool, and as a means of communication.
It is important to bear in mind that it is essential that families and educational establishments go to
the same goal in order, in this way, to promote the proper development of children. It is therefore
necessary to find alternatives to the usual ones, in order to be able to maintain a daily and direct
contact between the school and the families. This way it is possible to create a link between teachers
and families and to be able to carry out a joint work. To achieve this, it is necessary to make several
ICT tools available to families