La importància de la coeducació en la construcció de la identitat personal a l'etapa d'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author González Vinader, Lara
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-19T06:51:21Z
dc.date.available 2021-11-19T06:51:21Z
dc.date.issued 2021-11-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156197
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau es compon d’una revisió i investigació bibliogràfica envers la construcció de la identitat personal a l’etapa d’educació infantil, i com la coeducació pot afectar positivament a aquesta. El concepte de coeducació comença a prendre molta presència a la nostra societat, amb l’objectiu de posar fi a les discriminacions per gènere i la imposició d’estereotips socials procedents d’un pensament androcèntric. I així mateix, formar individus lliures en la construcció de la seva pròpia personalitat. Enfront aquesta realitat, s’ha elaborat un projecte basat en la recerca de recursos i informació per a desenvolupar el model coeducador amb infants a les etapes d’educació infantil. Amb el desig de compartir aquesta recopilació d’informació, amb el públic interessat, s’ha creat una pàgina web. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project is compound of a bibliographic review and research towards the construction of personal identity in the early childhood education stage, and how coeducation can positively affect this. The concept of coeducation begins to have more presence in our society with the aim of putting an end to gender discrimination and the imposition of social stereotypes from androcentric thinking. As a consequence, formin free persons in the construction of their own personality. This project has been developed based on the search for resources and information to develop the coeducational model with infants in the early childhood education stage. In order to share this collection of information with the interested public, a web has been created ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Identitat personal ca
dc.subject.other autoestima ca
dc.subject.other autoconcepte ca
dc.subject.other identitat sexual ca
dc.subject.other identitat de gènere ca
dc.subject.other coeducació ca
dc.subject.other igualtat ca
dc.subject.other estereotips ca
dc.subject.other rols de gènere ca
dc.subject.other personal identity ca
dc.subject.other self-esteem ca
dc.subject.other self-concept ca
dc.subject.other sexual identity ca
dc.subject.other gender identity ca
dc.subject.other coeducation ca
dc.subject.other equal status ca
dc.subject.other stereotypes ca
dc.subject.other gender roles ca
dc.title La importància de la coeducació en la construcció de la identitat personal a l'etapa d'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics