[cat] És indubtable, l’educació sospira TIC. En un món educatiu minvat d’oportunitats digitals, de
mestres sense coratge de llançar-se a la piscina de les eines tecnològiques, cal un heroi que
identifiqui la problemàtica, que exposi els avantatges i que apunti molt alt, encara que sigui
utòpic, per alçar la situació a un cim assolible. És per això que encetem les preguntes clau
“perquè les TIC no s’utilitzen massa?” i “què i com millorem la situació?”. Així doncs,
l’anàlisi de la situació de les TIC serà imminent i un ventall de propostes de millora seran
enumerats per elevar-les de tal forma que estiguin en el dia a dia a les classes i que
proporcionin als docents i alumnes els avantatges que prèviament s’han contrastat!
[eng] Without any doubts, education needs ICT. In an educational world diminished of digital opportunities
and teachers without the courage to jump in at the deep end to try technological tools, we need a hero
who identifies the problem, who exposes the advantages and who will aim very high, even if utopian,
to raise the situation to an achievable peak. That’s why we start with the key questions “why aren’t
ICTs used used as much?” and “what and how do we improve the situation?”. Thus, the analysis of
the ICT situation will be imminent and a range of proposal for improvement will be listed to raise
them in such a way that imply a daily basis in school and provide teachers and students with the
advantages previously contrasted!