[cat] Al mercat laboral del segle XXI, hi ha una demanda creixent que exigeix a les persones tenir un nivell avançat d’una segona llengua o inclús d’una tercera (L2, L3) per tenir possibilitats alhora de cerca feina. Aquest projecte d’investigació analitza els avantatges i desavantatges d’una metodologia alternativa i nova, per aprendre un segon o un tercer idioma a partir dels continguts. Aquesta metodologia es coneix com Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE) o Content and Language Integrated Learning (CLIL), i té com a objectiu fer que els estudiants aprenguin un segon idioma ensenyant-los assignatures com Matemàtiques o Ciències en aquest segon idioma. Aquesta metodologia s’explorarà i examinarà detalladament en aquest projecte, centrant-se en la seva adequació alhora d’aprendre anglès a primària.
[eng] In the 21st century job market, there is a growing demand that people have an advanced level in a second or even a third language (L2, L3) to be an eligible candidate. This research project analyses the advantages and disadvantages of an alternative and new methodology, to learn a second or a third language, based on contents. This methodology is known as Content and Language Integrated Learning (CLIL), and it aims to make students learn a second language by teaching them subjects such as Maths or Science in that second language. This methodology will be explored and examined in detail in this project by focusing on its adequacy when learning English in Primary School