[cat] En aquest Treball de Fi de Màster es dissenya una proposta de taller d’intervenció en el treball
de les emocions a través de la música en nenes i nens amb Trastorn de l’Espectre Autista
(TEA), amb l’objectiu que els nens i nenes puguin treballar i comprendre les seves emocions,
a més d’utilitzar el llenguatge de la música com a instrument per al seu desenvolupament
emocional. Aquest projecte es duu a terme, primerament, amb la realització d’una investigació
sobre l’educació emocional dirigida als nens amb Trastorn de l’Espectre Autista basant-se en
una recerca bibliogràfica de fonaments teòrics, a més de la recerca de la importància de la
música dintre del desenvolupament dels infants amb TEA per poder seguir amb la proposta
d’intervenció, amb un recull d’activitats per treballar les emocions a través de la música
[eng] In this Master's Thesis, a proposal for an intervention workshop in the work of emotions
through music in girls and boys with Autism Spectrum Disorder (ASD) is designed, with the
objective that boys and girls could work and understand their emotions, in addition to using
the language of music as an instrument for their emotional development. This project is carried
out, firstly, with the fulfillment of an investigation about the emotional education within the
children with Autism Spectrum Disorder based on a bibliographic search of theoretical
fonaments, in addition to the search of the importance of music within the development of
children with ASD to be able to continue with the intervention proposal, with a collection of
activities in order to work on emotions through music.