L'aprenentatge per projectes en l’era digital El cinema com a recurs educatiu

Show simple item record

dc.contributor Motilla Salas, Xavier
dc.contributor.author Perelló Pascual, Pau
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-03-15T10:08:20Z
dc.date.available 2022-03-15T10:08:20Z
dc.date.issued 2022-03-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158238
dc.description.abstract [cat] El treball pretén fer un recull d'estudis i teories sobre l'aprenentatge per projectes en la societat actual. Els avenços tecnològics han provocat un gran impacte en les vides de les persones i la manera en què funciona la societat. L'objectiu de l'educació ha de ser preparar persones capacitades per a conviure en societat. Si la societat avança, les formes d'aprenentatge han d'estar en harmonia amb el món real. L'aprenentatge per projectes és una manera d'apropar-se a com funciona la vida més enllà dels murs de l'aula. En un món dominat pel llenguatge visual, la intel·ligència artificial i les noves tecnologies es presentarà el cinema com un recurs que pot tenir lloc dins el treball per projectes en un centre educatiu. Aquesta proposta pretén fer un exemple que mostri com el currículum de les Illes Balears contempla la possibilitat d'implementació i el possible èxit de noves formes d'exercir. En cap moment es vol mostrar el treball per projectes com a dogma inamovible sinó com un recurs més a disposició de la llibertat d'elecció de cada centre educatiu, una contribució per a una educació millor en consonància amb una societat millor. ca
dc.description.abstract [eng] The following work aims to make a collection of studies and theories on project-based learning in today's society. Technological advances have made a huge impact on people's lives and the way society works. The aim of education must be to prepare qualified people to live together in society. If society is moving forward, the way we learn must be in harmony with the real world. Project-based learning is a way to dock to how life works beyond classroom walls. In a world dominated by visual language, artificial intelligence and new technologies, cinema will be presented as a resource that can take place within project work in an educational center. This proposal aims to show an example that shows how the curriculum of the Balearic Islands contemplates the possibility of implementation and the possible success of new ways of exercising. At no time do we want to show project work as an immovable dogma but as a further resource available to the freedom of choice of each school, a contribution to a better education in line with a better society. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Treball per projectes ca
dc.subject.other educació primària ca
dc.subject.other societat de l’informació i la comunicació ca
dc.subject.other cinema ca
dc.title L'aprenentatge per projectes en l’era digital El cinema com a recurs educatiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics