[cat] Els infants són considerats un dels segments més importants del màrqueting des de fa uns anys. Això es deu a la seva capacitat per influir en les compres dels seus pares, i que els converteix en un enorme mercat de possibilitats per les empreses i venedors. Tot i això, s’ha demostrat que els nins no influeixen només en productes de caire infantil, si no en qualsevol tipus de productes i serveis. Per tant, parlant de l’àmbit turístic, es poden considerar un factor molt important de la família a l’hora d’anar de viatge, no únicament com a condicionants, si no també com a decisors del destí, de l’allotjament i de les activitats que farà tota la família.
[eng] Over the last years, children have become one of the most important aspects to consider when developing marketing strategies. This is so because of their influence over the purchases of their parents, which turn them into an unlimited market of opportunities for business and entrepreneurs. However, it has been proved that children do not only condition purchases in purchases of products meant for children, but they also affect decisions that affect the whole family. In relation to tourism, they are a crucial factor when travelling, both as precursors of it, and as factor that condition the destination, the accommodations and the activities of the whole family.