[cat] Aquest treball té la intenció de donar veu a algunes de les famílies de l’etapa educativa 0-3 mitjançant entrevistes en profunditat a partir de la metodologia qualitativa, per conèixer com és el seu esdevenir envers la igualtat i coeducació dins el seu entorn familiar. Es tracta d’observar si existeixen rols i estereotips de gènere; si es destaquen diferències entre els membres de la família com ara en el temps i dedicació pel que fa les tasques domèstiques, la criança dels infants, la participació en activitats de l’escola, en el seu temps lliure; i com és el seu discurs, la comunicació i llenguatge que s’usa. Indagar sobre la perspectiva de gènere dins l’entorn familiar era una part inacabada en la realització del diagnosi del Pla d’Igualtat i Coeducació de l’Escola Infantil Es Pouet, així una volta finalitzat el treball, els resultats de la investigació podran ser utilitzats com una part més del pla, afavorint d’aquesta manera oportunitat d’establir objectius i línies d’actuació conjunta entre escola i família.
[eng] This project has the objective of giving a voice to families in the 0-3 educational period via extensive interviews based on the qualitative methodology, to find out their perspectives regarding equality and coeducation in the context of a family. The idea is to observe and determine if there are differences between family members when it comes to the distribution of obligations around the household, raising the children, participation in school activities, and lastly, the language and communication used. Investigating the different gender perspectives in a family household was an unfinished part of the diagnosis of the Plan of Equality and Coeducation at Escola Infantil Es Pouet, therefore once this project is finalized, the results of the investigation can be implemented as a part of the plan, facilitating an opportunity to establish objectives and joint lines of action between school and families.