[cat] Amb aquest treball de fi de grau es pretén analitzar la capacitat narrativa de quinze infants d’entre tres i cinc anys. Per dur-ho a terme, primerament els infants s’han familiaritzat amb el conte anomenat “Frog Story”, el qual només presenta imatges. Seguidament, s’han realitzat sessions individuals on els infants han narrat, des del seu punt de vista, el conte. D’aquesta manera, s’ha pogut analitzar l’adquisició del llenguatge i el vocabulari en infants, com també comparar-ho entre les diferents edats i veure l’evolució que segueix l'adquisició de la narrativa en infants. A més, aquesta eina també és útil per veure si hi ha qualque cas de retard en el llenguatge a través d’altres casos estudiats.
[eng] With this end-of-degree work it is intended to analyze the narrative capacity of eighteen children between three and five years. For this purpose, children have first become familiar with the tale called "Frog Story", which only features images. Subsequently, individual sessions have been held where children have narrated, from their point of view, the tale. In this way, it has been possible to analyse the acquisition of language and vocabulary in children, as well as compare it between different ages and see the evolution that follows the acquisition of narrative in children. In addition, we can see if there is any case of language delay through other studied cases.