[cat] Actualment, el TDAH és un trastorn molt present a les aules d’educació primària, per això, en aquest treball realitzarem una recerca bibliogràfica del tema, per tal de conèixer el trastorn en profunditat i com actuar. A més, elaborarem tot un recull de metodologies, recursos i estratègies per gestionar la conducta, tot per millorar la inclusió i el desenvolupament global de l’infant en tots els àmbits (social, escolar, familiar i personal).
Durem a terme un qüestionari per conèixer la situació del TDAH a les aules i així tenir una visió real i pràctica de com es viu al dia a dia, així sabrem quines recomanacions ens donen els docents tutors i especialistes en casos de TDAH.
[eng] Nowadays, ADHD is a very common disorder in the classrooms of Primary Education, and that is the reason why bibliographic research is carried out in this final project, in order to know more about this disorder and the needed processes. Moreover, this project also includes a collection of methodologies, resources, and strategies which will help to manage the behavior, all focused to increase inclusion and the full development of the children in every environment: social, academic, familiar, and personal.
It contains a survey that allows perceiving the real situation of ADHD inside the schools, which provides a real and useful overview of the day-to-day circumstances. This survey is also advantageous as it gives advice from experienced tutors and ADHD experts