[cat] El K-Pop és un fenomen mundial recent que compta amb milers de fans arreu del món i que ha ngut un impacte significa u de manera econòmica, social, diplomà ca i cultural. BTS és el grup més gran de K-Pop, amb un dels fandoms més coneguts, ARMY. En aquest treball s’aborden les bases del K-Pop, des dels seus orígens fins al seu funcionament com a indústria, i el tema del fandom, tant en general com enfocat al K-Pop. Es recorre la història de BTS i les seves aportacions socials importants i es coneixen els set membres individualment. També s’analitza la comunitat de fans de BTS i s’explora com és l’experiència que es viu dins del fandom a través de documentació, par cipació ac va en un comeback, una enquesta a ARMY i l’anàlisi de vídeos de fans que han assis t als seus concerts. Arrel de la inves gació, es conclou que BTS no és només música. Són treballadors i entregats, amb unes lletres personals i composicions pròpies que tracten temes rellevants en la societat actual com la salut mental, conver nt-se en un exemple a seguir pels seus fans. Pel que fa a ARMY, es confirma la gran varietat en la comunitat en qües ó d’edat, lloc de naixement i economia i la predominança femenina. El fandom està involucrat en qües ons i moviments socials, tant en ac visme com en donacions monetàries. Es demostra la importància de les xarxes socials dins del fandom i en la relació fans-ar stes. Finalment, s’arriba a la conclusió que BTS i ARMY són inseparables i es recolzen mútuament.