[cat] El Centre Integrat d'Educació Infantil, Primària i Ensenyaments Elementals de Música (CEIPIEEM) Son Serra de Palma és l'únic centre de titularitat pública a les Illes Balears que ha combinat alumnat d'itinerari integrat i no integrat a les mateixes aules. A partir d'aquesta singularitat el nostre estudi analitza el grau d'adquisició de la competència lingüística i matemàtica comparant els resultats d'ambdós itineraris. S'han analitzat, concretament, els resultats de les proves de nivell realitzades a quaranta alumnes de quart curs d'Educació Primària a les àrees de matemàtiques, llengua catalana, llengua castellana i llengua anglesa. A més d'això, es van recollir enquestes sobre l'índex socioeconòmic i cultural de les famílies. Els resultats de les proves de nivell mostren diferències entre tots dos itineraris, i destaquen sempre els de l'itinerari integrat de música per sobre de la resta en les quatre competències avaluades. Un cop comprovat que l'índex socioeconòmic i cultural de les famílies no és un element que condicioni aquests resultats, som optimistes quant a les potencialitats d'una pràctica musical freqüent, si bé cal ser prudents a l'hora d'afirmar que existeixi una relació de causalitat entre el fet de cursar estudis integrats de música i la millora de les competències no específicament musicals.