El treball de les competències emocionals mitjançant el joc en educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author Genovart Sánchez, Maria del Mar
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2024-03-07T18:40:25Z
dc.date.available 2024-03-07T18:40:25Z
dc.date.issued 2024-03-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165042 en
dc.description.abstract [cat] Les emocions estan presents de manera habitual en la nostra vida diaria, i tenen un paper molt important en la creació de la nostra personalitat i a l'hora d'interaccionar amb altres persones. És important treballar dins les aules les competències socials, afectives i emocionals. El joc potser una de les eines més facilitadores per aconseguir-ho. En el marc teòric, analitzarem el concepte d'emoció, l’educació emocional, la intel·ligència emocional i la seva relació amb el currículum d’educació infantil. En el marc empíric, es pretén elaborar una proposta d’una situació d’aprenentatge amb la finalitat d'oferir a l'alumne un aprenentatge lúdic, vivencial i significatiu. Mitjançant una proposta de jocs per identificar les seves emocions i dels altres, millorar l’autoestima i les relacions dins l'aula. ca
dc.description.abstract [eng] Emotions are regularly present in our daily lives and play a significant role in shaping our personality and interacting with others. It's important to work on social, affective, and emotional competencies within classrooms, and play may be one of the most facilitating tools to achieve this. In the theoretical framework, we will analyze the concept of emotion, emotional education, emotional intelligence, and its relationship with the curriculum. In the empirical framework, the aim is to create a learning situation with the purpose of offering students a playful, experiential, and meaningful learning experience. Through a set of games aimed at identifying their own and others' emotions, improving self-esteem, and enhancing relationships within the classroom. en
dc.format application/pdf en
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved en
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació Emocional ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Intel·ligència Emocional ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Emotional Education en
dc.subject.other Early Childhood Education en
dc.subject.other Play en
dc.subject.other Emotional Competencies en
dc.subject.other Curriculum en
dc.title El treball de les competències emocionals mitjançant el joc en educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics