[cat] La metodologia d’ambients d’aprenentatge està agafant cada vegada més força en els centres de l’illa d’Eivissa. Aquest estudi, per tant, té com a objectiu veure si aquesta metodologia respon o no, a les necessitats específiques dels infants, més concretament, amb altes capacitats intel·lectuals (ACI). Per fer l’estudi s’han dut a terme un qüestionari i entrevistes a mestres que es troben treballant actualment en els centres CEIP Can Coix i CEIP Sa Joveria, els quals són dos dels centres en el que es treballa amb la metodologia d’ambients d’aprenentatge a l’illa d’Eivissa, per poder així contrastar les idees dels centres i arribar a una conclusió. Els resultats obtinguts de les entrevistes i del qüestionari, principalment, fan veure que els ambients d’aprenentatge si donen resposta a tots els infants i, per tant, als infants amb altes capacitats intel·lectuals. Trobarem dins aquest estudi conclusions de les hipòtesis plantejades, en les que reforcen les afirmacions que esmentaven González-Sanmartín i Yanacallo-Pilco (2020) en les quals asseguraven que els ambients d’aprenentatge afavoreix a l’aprenentatge de l’infant proporcionant així una llibertat tan d’expressió com de la manera d’actuar (pàg. 204).