[cat] Aquest TFG és un treball que s'ha realitzat mitjançant la nova llei educativa LOMLOE, amb l'objectiu principal de crear una situació d'aprenentatge mitjançant l'aplicació de la investigació de noves metodologies de l'ensenyament de la llengua anglesa. A la primera part, es troba l'apartat més teòric, on es fa un recorregut d'investigació sobre la història d'implementació d'aquesta llengua, com era treballada a l'aula amb les antigues lleis, fins com es treballa avui dia amb la nova llei educativa i l'aparició de noves metodologies didàctiques. La segona part és on trobem la creació d'una situació d'aprenentatge enfocada a ser treballada amb alumnes de tercer de primària i on s'han implementat dins cada sessió les noves metodologies investigades amb la intenció de crear un aprenentatge totalment significatiu. Com a conclusió, podem afirmar que, a partir d'aquest estiu exhaustiu, les noves metodologies d'aprenentatge d'una L2 permeten arribar a un aprenentatge més significatiu permetent així un aprenentatge més autodidacte i cooperatiu permetent consolidar el nou lèxic i millorar-lo.
[eng] This TFG is a work that has been carried out through the new LOMLOE educational law, with the main objective of creating a learning situation through the application of research into new methodologies for English language teaching. In the first part, you will find the most theoretical section where a research tour is made on the history of the implementation of this language, how it was worked in the classroom with the old laws, to how we work today with the new educational law and the emergence of new didactic methodologies. The second part is where we find the creation of a learning situation focused on being worked with third-graders and where the new methodologies investigated have been implemented within each session with the intention of creating a totally significant learning. In conclusion, we can affirm that, from this exhaustive summer, the new learning methdologies of an L2 allow us to reach a more significant learning thus allowing a more selftaught and cooperative learning allowing to consolidate the new lexicon and improve it.