El impacto positivo de la tecnología en la satisfacción del cliente en hoteles de las Islas Baleares
Login
Home
→
Treballs dels estudiants
→
TFG
→
Facultat d'Economia i Empresa
→
Doble titulació: Grau d'Administració d'Empreses i Grau de Turisme (GATU)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
El impacto positivo de la tecnología en la satisfacción del cliente en hoteles de las Islas Baleares
Picazo Lucas, Paloma del Alba
URI:
http://hdl.handle.net/11201/166445
Date:
2024
Submission date:
2024-10-18
Show full item record
Files in this item
Name:
Picazo_Lucas_Palo ...
Size:
979.4Kb
Format:
PDF
This item appears in the following Collection(s)
Doble titulació: Grau d'Administració d'Empreses i Grau de Turisme (GATU)
[40]
Search Repository
Search Repository
This Collection
Advanced Search
Browse
All of Repository
Communities & Collections
Authors
Titles
Subjects
Date
By Issue Date
This Collection
Authors
Titles
Subjects
Date
By Issue Date
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
View Google Analytics Statistics