[cat] Aquest estudi presenta una revisió sistemàtica de les estratègies d’ensenyançaaprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera per a estudiants amb Trastorn de l’Espectre
Autista (TEA) durant l’etapa d’educació primària. Mitjançant un anàlisi de la literatura disponible,
s’exploren diverses tècniques educatives que han demostrat ser eficaces en aquest context. Les
troballes posen de manifest la importància d’adaptar les metodologies d’ensenyament a les
necessitats particulars d’aquests i aquestes estudiants, destacant la interacció lúdica, la tutoria
personalitzada i la integració de la tecnologia com a estratègies prometedores. Malgrat les
limitacions existents en la quantitat de recerca disponible, cal subratllar la importància de crear
entorns inclusius i adaptats a les necessitats individuals i específiques dels infants amb TEA.
[eng] This study presents a systematic review of teaching and learning strategies for English as
a Foreign Language (EFL) for students with autism spectrum disorder (ASD) during their primary
education years. Through the analyses of the available literature, various educational techniques
are explored, which have shown effectiveness in this context. The findings underscore the
importance of adapting teaching methodologies to the specific needs of these students, highlighting
playful interaction, personalized tutoring, and technology integration as promising strategies.
Despite the existing limitations in the quantity of available research, it is important to underline
the necessity of creating inclusive environments that are adapted to the individual and specific
needs of students coexisting with ASD.