[cat] Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) presenta un disseny d’una aplicació didàctica on es
fonamenta i combina diferents teories sobre els beneficis de la literatura infantil i les arts
en l’aprenentatge de la llengua anglesa en el primer cicle d’Educació Primària. La
proposta didàctica utilitza la narrativa “We’re Going on a Bear Hunt” (1989) de Michael
Rosen, per tal de fomentar l’adquisició de les habilitats lingüístiques, l’hàbit lector, el plaer
per la lectura, el pensament crític, la creativitat i la imaginació. Dins aquesta aplicació
didàctica es plantegen activitats multisensorials, representacions teatrals i les arts
plàstiques. En conclusió, aquest TFG aprofundeix en l’aplicació de la literatura infantil i
les arts com a estratègia d’ensenyança-aprenentatge per tal de fomentar la motivació i el
plaer cap a l’aprenentatge de la llengua anglesa de forma natural i propera.
[eng] This Final Degree Project (TFG) presents a design of a didactic application that combines
different theories on the benefits of using children's literature and the arts in learning
English language (ESL) in the first cycle of Primary Education. The didactic proposal uses
the narrative "We're Going where a Bear Hunt" (1989) by Michael Rosen, to promote the
acquisition of language skills, reading habits, the pleasure of reading, critical thinking,
creativity and imagination. Within this didactic application, multisensory activities,
theatrical performances and plastic arts are proposed. In conclusion, this TFG delves into
the application of children's literature and the arts as a teaching-learning strategy to foster
motivation and pleasure towards learning English language in a natural and close way.