[cat] Aquest TFG parteix des d'una recerca bibliogràfica dins l'àrea del desenvolupament
del dibuix en els infants. La hipòtesi de la qual es parteix és que existeix una llacuna
bibliogràfica en la investigació del desenvolupament del dibuix infantil dels nou als dotze
anys. Per aconseguir-ho, s'han investigat els autors clàssics, com Arnheim, Lowenfeld,
Luquet i altres; a més de recercar articles i bibliografia més recent per veure a quin punt es
troba la informació documentada d'aquest tema.El que es trobarà al llarg d'aquest treball és un
recull de la investigació sobre el desenvolupament del dibuix al llarg de la infància, des del
segle XIX fins a l'actualitat i una documentació del que es sap de totes les etapes del dibuix.
Finalment, es farà un estudi sobre els alumnes de quart curs del grau d'Educació Primària per
investigar la presència d'aquesta etapa de crisi i si els futurs docents saben com acompanyar
al seu alumnat per superar-la. L'objectiu d'això és poder confirmar o desmentir la hipòtesi de
la qual es parteix.