[cat] El Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) és una alteració que afecta el 2,8% de la població,
és a dir, 1 de cada 36 infants. A conseqüència d'aquest augment, cada vegada són més els
docents que tenen un infant amb TEA a les seves aules. Per aquest motiu es té la
necessitat d'impartir una educació inclusiva a les aules ordinàries d'Educació Infantil.
Aquesta educació inclusiva es pot dur a terme si els docents estan formats. Per això és
important tenir els recursos necessaris i la informació dels models d'intervenció que
existeixen, com per exemple TEACCH, SAAC, DENVER i Montessori.
El present estudi té com a finalitat investigar i analitzar els diferents models d'intervenció per
poder dur a terme una inclusió real a les aules d'Educació infantil. Aquesta investigació s'ha
duit a terme mitjançant una recerca de la literatura través de diferents bases de dades.
[eng] Autism Spectrum Disorder (ASD) is a disorder that affects 2.8% of the population, that is, 1
in 36 children. As a result of this increase, more and more teachers have a child with ASD in
their classrooms. For this reason, there is a need to provide inclusive education in early
childhood education classrooms.
This inclusive education can be carried out if teachers are trained. Therefore, it is important
to have the necessary resources and information on the existing intervention models, such
as TEACCH, SAAC, DENVER and Montessori.
The present study aims to investigate and analyze the different intervention models in order
to carry out a real inclusion in early childhood education classrooms. This research has been
carried out by means of a literature research in different databases.