dc.contributor |
Gené Gil, Maria
|
|
dc.contributor.author |
Garí Frade, Maria
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-08T12:57:41Z |
|
dc.date.available |
2016-02-08T12:57:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/1783 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball s’adscriu a la línia de millores per augmentar la qualitat del
sistema educatiu actual i oferir una formació global als alumnes a partir d’un
canvi metodològic que inclogui el treball de les destreses emocionals de
manera transversal. El treball per projectes presenta les característiques
adequades per tal de tractar l’exercici de la intel·ligència emocional com una
competència bàsica més. D’aquesta manera, es materialitza una proposta
didàctica, formulada des de l’àrea de llengua i literatura catalanes, atenent a
l’adaptació entre els paràmetres teòrics de la metodologia i la realitat
circumstancial condicionant que requereix canvis progressius. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
El treball per projectes i la incompetència emocional: una proposta didàctica aplicada a l'àrea de llengua i literatura catalanes |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Sistema educatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
Intel·ligència emocional |
ca |
dc.subject.keywords |
Treball per projectes |
ca |
dc.subject.keywords |
Llengua i literatura catalanes |
ca |
dc.subject.keywords |
Education system |
ca |
dc.subject.keywords |
Emotional intelligence |
ca |
dc.subject.keywords |
Project work |
ca |
dc.subject.keywords |
Catalan language and literature |
ca |