El treball per projectes i la incompetència emocional: una proposta didàctica aplicada a l'àrea de llengua i literatura catalanes

Show simple item record

dc.contributor Gené Gil, Maria
dc.contributor.author Garí Frade, Maria
dc.date.accessioned 2016-02-08T12:57:41Z
dc.date.available 2016-02-08T12:57:41Z
dc.date.issued 2016-02-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/1783
dc.description.abstract [cat] Aquest treball s’adscriu a la línia de millores per augmentar la qualitat del sistema educatiu actual i oferir una formació global als alumnes a partir d’un canvi metodològic que inclogui el treball de les destreses emocionals de manera transversal. El treball per projectes presenta les característiques adequades per tal de tractar l’exercici de la intel·ligència emocional com una competència bàsica més. D’aquesta manera, es materialitza una proposta didàctica, formulada des de l’àrea de llengua i literatura catalanes, atenent a l’adaptació entre els paràmetres teòrics de la metodologia i la realitat circumstancial condicionant que requereix canvis progressius. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title El treball per projectes i la incompetència emocional: una proposta didàctica aplicada a l'àrea de llengua i literatura catalanes ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.subject.keywords Sistema educatiu ca
dc.subject.keywords Intel·ligència emocional ca
dc.subject.keywords Treball per projectes ca
dc.subject.keywords Llengua i literatura catalanes ca
dc.subject.keywords Education system ca
dc.subject.keywords Emotional intelligence ca
dc.subject.keywords Project work ca
dc.subject.keywords Catalan language and literature ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics