dc.contributor |
Esteve Moreno, Felipe Maria |
|
dc.contributor.author |
Guinjoan Palau-Ribes, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-09T14:20:07Z |
|
dc.date.available |
2016-02-09T14:20:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/1797 |
|
dc.description.abstract |
Carrils escolars desenvolupa un projecte d’Educació en l’entorn construït en un
institut d’educació secundària de Palma, dirigit a alumnes de 3r d’ESO.
L’Educació en l’entorn construït, més enllà de transmetre coneixements del
camp de l’arquitectura i l’urbanisme a l’alumnat, pretén donar eines per formar
ciutadans participatius, amb capacitat crítica sobre l’entorn on viuen.
Amb la voluntat de practicar el learning by doing, la metodologia de treball serà
l’aprenentatge basat en projectes (el producte final, un carril bici) mitjançant
estructures de treball cooperatiu. Docents i professionals externs treballaran
conjuntament en un projecte transversal i interdisciplinari, amb la finalitat de
fomentar l’aprenentatge significatiu. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Carrils escolars. Educació en l'entorn construït a l'ESO |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació en l’entorn construït |
ca |
dc.subject.keywords |
Aprenentatge basat en projectes |
ca |
dc.subject.keywords |
Treball cooperatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
Treball interdisciplinari |
ca |
dc.subject.keywords |
Education in the built environment |
ca |
dc.subject.keywords |
Project-based learning |
ca |
dc.subject.keywords |
Cooperative work |
ca |
dc.subject.keywords |
Significant learning |
ca |
dc.subject.keywords |
Interdisciplinary work |
ca |