dc.contributor |
Gomila González, María de la Cruz |
|
dc.contributor.author |
Fuente Mir, Cristina de la
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-16T11:00:55Z |
|
dc.date.available |
2016-02-16T11:00:55Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/1836 |
|
dc.description.abstract |
La música, avui dia es troba present a qualsevol entorn i és per això que la joventut s’hi sent identificada. En aquest treball es recull una sèrie de reflexions i estudis sobre la utilització de la música popular a l’aula, la qual ja ha estat aplicada a molts de centres de secundària. El fet d’utilitzar aquest estil, incrementa la motivació de l’alumnat, amb un material innovador, engrescador i contribueix a potenciar altres habilitats que costa més assolir amb el repertori clàssic. Així doncs, es presenta una proposta didàctica utilitzant com a eina principal la música popular actual. Aquesta proposta consta de dues parts; en primer lloc, una unitat didàctica La música electrònica, juntament amb la seva programació, i per altra banda una mostra en format digital ordenat per conceptes, amb activitats de caire pràctic que mantindrà actiu a l’alumnat en tot moment. Les audicions de la proposta es poden escoltar en el disc que es troba al final del treball. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Proposta didàctica per a l’alumnat d’ESO mitjançant la música popular actual |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Música popular actual |
ca |
dc.subject.keywords |
Mètodes actius d’educació musical |
ca |
dc.subject.keywords |
Models didàctics |
ca |
dc.subject.keywords |
Motivació |
ca |
dc.subject.keywords |
Llibre digital |
ca |
dc.subject.keywords |
Current popular music |
ca |
dc.subject.keywords |
Active methods of music education |
ca |
dc.subject.keywords |
Teaching models |
ca |
dc.subject.keywords |
Motivation |
ca |
dc.subject.keywords |
Digital book |
ca |