dc.contributor |
Tomás Bergas, Damián |
|
dc.contributor.author |
Garí Galmés, Vicenç
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-16T11:10:26Z |
|
dc.date.available |
2016-02-16T11:10:26Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/1840 |
|
dc.description.abstract |
El perfil de l’alumnat dels cicles formatius en Formació Professional Bàsica, presenta una sèrie de particularitats que s’han de tenir en compte a l’hora de desenvolupar una programació.
Amb aquest treball és pretén mostrar la situació actual dels nous cicles de FPB i en concret de l’especialització d’Agrojardineria i Composicions Florals, a partir d’aquí fer una proposta de modificació de la metodologia utilitzada, a l’hora de impartir la programació, i basar-la amb el mètode de projectes, fomentant la cooperació amb altres entitats, sense ànim de lucre, externes a un centre educatiu les quals poden aportar un valor afegit a assolir les competències professionals dels alumnes de la FPB.
Té la finalitat de demostrar que aquesta metodologia de feina s’adapta completament als objectius del FPB d’Agrojardineria i composicions florals. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Horts ecològics adaptats |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Formació Professional Bàsica (FPB) |
ca |
dc.subject.keywords |
Programes de Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE) |
ca |
dc.subject.keywords |
Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals (CNQP) |
ca |
dc.subject.keywords |
Mòduls Professionals (MP) |
ca |
dc.subject.keywords |
Unitats de Competència (UC) |
ca |
dc.subject.keywords |
Basic Training |
ca |
dc.subject.keywords |
Programs Act for the Improvement of Educational Quality |
ca |
dc.subject.keywords |
National Catalogue of Professional Qualifications |
ca |
dc.subject.keywords |
Modules Professionals |
ca |
dc.subject.keywords |
Competition drives |
ca |