Pla de màrqueting turístic d'Artà

Show simple item record

dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Llaneras Pascual, Maria del Mar
dc.date.accessioned 2017-04-24T09:46:28Z
dc.date.available 2017-04-24T09:46:28Z
dc.date.issued 2017-04-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/2150
dc.description.abstract [cat] En aquest treball s’ha desenvolupat un pla de màrqueting turístic del municipi d’Artà. S’ha exposat de manera esquemàtica i clara els passos a seguir per a l’elaboració d’un pla de màrqueting. Primer de tot s’ha fet una anàlisi de la situació actual del municipi, s’ha fet una breu descripció de la situació geogràfica, el tipus de turisme que es vol aconseguir, s’ha analitzat l’entorn, la competència, el mercat,... s’ha fet un anàlisi DAFO per saber les debilitats, fortaleses, oportunitats i amenaces que té el projecte per saber quina és la situació competitiva del municipi. Seguidament s’han definit els objectius a aconseguir. Des del Ministeri es va passar un pressupost detallat del Pla de competitivitat turística, el qual està format per 3 anualitats i, en cada una d’elles, hi ha una sèrie de programes a complir i les activitats o actuacions necessàries pressupostades per arribar a l’objectiu principal. Per acabar, s’han establert unes línies estratègiques d’actuació per a que els objectius marcats es puguin dur a terme amb èxit. Aquestes línies s’han separat en 6 àrees diferents: territori, producte, qualitat, intel·ligència de mercats, promoció i formació. ca
dc.description.abstract [eng] In this project, a marketing plan on the tourism in the municipality of Artà has been developed. A clear outline has been made to show the steps to be followed when making a marketing plan. Firstly, an analysis of the current situation within the municipality has been done which consists of a brief description of the geographical situation, the kind of tourism desired, an analysis of the surroundings, possible competition, the market.... a DAFO analysis has also been done, to emphasize the weaknesses, the strengths, the opportunities and risks that the project could encounter and thus see with more clarity the competitive market within the municipality. The next step is to define the objectives to be achieved. The town hall was sent a detailed budget from the Ministry on the tourist competitiveness of the Plan which consisted of three annual sections where there are a series of programmes to be fulfilled and the necessary activities and estimates, to be able to reach the main objectives within the three years. Finally, strategic lines of action have been established for these objectives to be brought to fruition. These lines have been divided in six sections: territory, product, quality, market intelligence, promotion and formation. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Economia ca
dc.title Pla de màrqueting turístic d'Artà ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics