Institutional Repository

Una nova manera de viure la música en l’Educació Infantil (3-6)

Show simple item record

dc.contributor Reynés Florit, Arnau
dc.contributor.author Perelló Alomar, Bàrbara
dc.date.accessioned 2017-10-30T10:44:22Z
dc.date.available 2017-10-30T10:44:22Z
dc.date.issued 2017-10-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/2881
dc.description.abstract [cat]L’etapa d’educació infantil és un món ple de descobertes on l’infant crea tots els seus referents. Els infants tenen dret a una educació global on no hi falti l’art, gaudir dels sons i experimentar sensacions, jugar amb els sons amb objectes o instruments que estiguin al seu abast, crear partint del so, expressar-se i comunicar-se. Per això, aquest treball pretén observar l’ús que se’n fa de la música a les escoles, des d’una perspectiva global. La música, com tot llenguatge, és una eina de comunicació i expressió, tant individual com col·lectiva. Ocupa un lloc important en aquesta etapa i no es pot contemplar com una cosa aïllada sinó com una part del tot. No obstant això, el treball pretén donar resposta a les següents objectius: el primer, determinar el funcionament de les sessions de música, d’algunes escoles significatives (3-6) de Palma. I el segon, recollir dades, opinions, documents, experiències … per tal de conèixer la importància de l’educació musical en aquests centres. ca
dc.description.abstract [eng]The stage of pre-school education is a world full of discoveries where the child creates all his/her models. Children have the right to receive a global education in which the art can’t be forgotten. It is also essential the feel the pleasure of the sounds and the experiment with sensations, play with the sounds made by the objects or tools that surround them, create from the sound, express and communicate themselves. For that reason, this work pretends to observe the usage that schools make of music, from a global viewpoint. The music, as any language, is a tool that allows communication and expression, both individual and collective, and from my point of view, it is indispensable at this stage and it can’t be seen as a separated part but as a part of the whole education. However, the work pretends to give an answer to the following aims: firstly, determine the dynamic of music sessions, of some significant preschools of Palma. And secondly, gather information, opinions, documents, experiences… in order to know the importance of the musical education in those schools. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Una nova manera de viure la música en l’Educació Infantil (3-6) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords creativitat musical ca
dc.subject.keywords educació ca
dc.subject.keywords comunicació ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics