dc.contributor |
López Penadés, Raül |
|
dc.contributor.author |
Ruiz Taberner, Clara
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-30T12:13:23Z |
|
dc.date.available |
2017-10-30T12:13:23Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/2883 |
|
dc.description.abstract |
[cat]L’autisme és un trastorn que afecta a les habilitats y competències cognitives,
emocionals y socials, d’etologia múltiple i de gravetat variada. Els trets distintius són: la
incapacitat per relacionar-se i deficiències i alteracions en la comunicació i la
inflexibilitat organitzativa. Pel que fa a la detecció del Trastorn de l’Espectre Autista,
els símptomes són detectables a partir dels 18 mesos, hi ha una gran varietat d’eines per
a la detecció d’aquest trastorn. Dins l’aula ordinària, el mestre necessita unes estratègies
i recursos específics per a fomentar la inclusió i l’autonomia de l’infant. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng]Autism is a disorder that affects cognitive, emotional and social abilities and
competences with multiple etiology and varied severity. The most distinctive features
are: the inability to relate, deficiencies and alterations in communication and language
and organizational inflexibility. ASD symptoms are detectable after 18 months, there
are a variety of tools for the detection of this disorder. In the classroom, the teacher
needs specific strategies and resources to foment the inclusion and autonomy of the
child |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
El trastorn de l’espectre autista dins l’aula |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
autisme |
ca |
dc.subject.keywords |
infantil |
ca |
dc.subject.keywords |
Trastorn Espectre Autista |
ca |
dc.subject.keywords |
recursos |
ca |
dc.subject.keywords |
estratègies |
ca |