dc.contributor |
Fernández Bennassar, María del Carmen
|
|
dc.contributor.author |
Pérez Abril, Miriam
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-30T12:28:48Z |
|
dc.date.available |
2017-10-30T12:28:48Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/2884 |
|
dc.description.abstract |
[cat]Una de les característiques més importants per a una bona educació i
desenvolupament de l’infant dins l’escoleta és la relació família – escola. Està demostrat
que si la família està contenta amb l’equip educatiu, alhora transmetrà al seu infant
seguretat i confiança cap a la mestra o mestre que comparteix el temps amb ell/a, i resta de
l’equip docent. Gràcies al servei de missatgeria instantània de mòbil, el programa
Whatsapp, el nostre centre ha intentat que aquesta relació sigui més estreta entre família i
escola i alhora crear aquest vincle de seguretat i confiança necessari per al ple
desenvolupament social, cognitiu, motor i intel·lectual de qualsevol infant.
El document consta de dues parts: un marc teòric, on parlaré de la importància de la
creació del vincle afectiu, dels contextos de desenvolupament dels infants i de la relació
escola – família; i una part pràctica, on mitjançant l’anàlisi de l’enquesta passada a les
diferents famílies i a les mestres que fan feina a l’escoleta, comentaré les experiències i les
opinions d’aquestes sobre la incorporació del sistema de missatgeria instantània en el dia a
dia durant el present curs escolar, i al mateix temps, i de la mateixa forma, les valoracions
per part de l’equip docent. Per finalitzar, exposo una sèrie de conclusions finals. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng]One of the most important aspects in order to get a good education and
development of a child at kindergarten is the relationship between the family and the
school. It is a fact that if the family is happy with the school’s team, they will pass on to
the child security and confidence towards the teachers who spend time with them. Thanks
to instant messaging services such as Whatsapp, our school has brought this relationship
between family and school closer, and so, create this family/school bond needed for full
social, cognitive, motor and intellectual development of a child.
The document consists of two parts: a theoretical setting, where I will speak about
how important it is to create this emotional bond, the context of child development and the
relationship between family and school; and a practical setting, where through analysis of
the survey completed by the families and teachers working at the school, I will comment
4
on their experiences and opinions about implementing the instant messaging service to our
daily routine during this school year, and at the same time, and in the same way,
assessment by a part of the faculty. Towards the end I will explain a number of
conclusions |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
La millora de la relació família - escola amb la introducció de les noves tecnologies. Una proposta posada en pràctica al CEI Teringa |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
vincle |
ca |
dc.subject.keywords |
relació |
ca |
dc.subject.keywords |
família |
ca |
dc.subject.keywords |
escoleta |
ca |
dc.subject.keywords |
TIC |
ca |