dc.contributor |
Petro Balaguer, Ana Belén |
|
dc.contributor.author |
Soler Riera, Antònia Maria
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-31T10:31:55Z |
|
dc.date.available |
2017-10-31T10:31:55Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-31 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/2895 |
|
dc.description.abstract |
[cat]La finalitat d’aquest treball de fi de grau és demostrar que estam constantment en
contacte amb nombrosos objectes en forma de figures geomètriques, i per tant, a causa
de la proximitat d’aquestes, és important que durant l’etapa d’educació infantil els
infants adquireixin aquest saber, mitjançant les matemàtiques viscudes, per tal de
desenvolupar al màxim els seus coneixements matemàtics respecte a la geometria.
Amb l’estudi d’aquesta, permetrem als infants la comprensió de l’espai que els envolta i
la construcció d’un pensament que els permetrà fer front als constants canvis i reptes
que la vida quotidiana presenta en el dia a dia. Per això s’ha dividit el treball en dues
parts: a la primera part, es presenta un marc teòric on es fonamenta la importància de
l’estudi de la geometria a educació infantil. Mentre que a la segona part, es presenten un
seguit d’activitats per tal de poder treballar l’esmentat en el marc teòric. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng]The purpose of this end-of-degree study is to demonstrate that we are constantly in
contact with numerous objects which take the form of geometric figures, and therefore,
given the proximity of these, it is important, during the early years learning stage that,
children acquire this knowledge, by means of the mathematics of everyday life, so as to
develop to the full their knowledge of geometry.
This type of study will allow young children to understand the living environment and
build a way of thinking that will allow them to assimilate the changes and challenges
which daily life presents them with on a daily basis. And so this study has been divided
into two parts: in the first part present the theoretical framework which establishes the
importance of the study of geometry to early years educations. The second part presents
a series of activities which put this framework in to practice |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Envoltats de figures i cossos geomètrics |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
matemàtiques |
ca |
dc.subject.keywords |
geometria |
ca |
dc.subject.keywords |
objectes geomètrics |
ca |
dc.subject.keywords |
figures geomètriques |
ca |
dc.subject.keywords |
coneixement geomètric |
ca |