dc.contributor |
Fernández Bennassar, María del Carmen
|
|
dc.contributor.author |
Fajardo Baldó, Maria Teresa
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-07T07:49:56Z |
|
dc.date.available |
2017-11-07T07:49:56Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-07 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/2940 |
|
dc.description.abstract |
[cat]Avui en dia, és molt difícil que el infants puguin jugar de forma lliure ja que no
disposen del temps, els materials ni l’espai adequats. A més, el ritme de vida al que
estem sotmesos, no permet tenir un concepte positiu envers el joc infantil sinó que és
considerat, a vegades, una pèrdua de temps.
L’infant però necessita d’aquests moments de joc lliure mitjançant el qual adquirirà
habilitats socials, conductes, coneixements i valors. El present TFG pretén donar una
mirada del joc com a mètode d’aprenentatge amb la intervenció en un espai educatiu
concret, el pati. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Proposta de nous materials en el pati d’Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
joc |
ca |
dc.subject.keywords |
plaer |
ca |
dc.subject.keywords |
aprenentatge |
ca |
dc.subject.keywords |
infància |
ca |
dc.subject.keywords |
pati |
ca |