[cat] El present treball engloba una proposta de canvi i millora del joc a l’aula de P3 del CEIP
Es Pont. Les propostes s’han portat a terme totes dins l’aula, i amb les que es pretén exposar i
defensar que el joc és una estratègia molt potent per arribar a l’aprenentatge de tots els processos
mentals i físics de l’infant. Per tant, per tal de dur a terme aquest projecte dins l’aula de P3,
primer de tot s’ha hagut de detectar quines són les mancances dels infants envers el joc. És
necessari conèixer les necessitats de joc dels infants per satisfer-les, plantejar-se quins canvis i
millores són les afavoridores per dur a terme el procés de canvi i finalment la implantació de
tots els canvis de millora. Com a conseqüència de la millora la qualitat dels racons de joc de
l’aula, s’ha afavorit i potenciat el procés d’aprenentatge i desenvolupament dels infants.
[eng] The present work engloba a proposal of change and improvement of the game to the
classroom of P3 of the CEIP “Es Pont”. The proposals have carried out all in the classroom,
and with those that pretends expose and defend that the game is a very powerful strategy to
reach the learning of all the mental and physical processes of the child. Therefore, in order to
carry out this project in the classroom of P3, first of all has had to detect which are the
shortcoming of the children envers the game. It is necessary to know the needs of game of the
children to satisfy them, pose which changes and improvements are the flattering to carry out
the process of change and finally the implantation of all the changes of improvement. In addition
to improving the quality of the corners of game of the classroom, favouring like this the process
of learning and development of the children.