dc.contributor |
López Penadés, Raül |
|
dc.contributor.author |
Sánchez Calderón, Lilian
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-08T12:58:49Z |
|
dc.date.available |
2017-11-08T12:58:49Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/2970 |
|
dc.description.abstract |
[cat]En aquest treball es presenta un anàlisi sobre un cas concret amb Trastorn Específic del
Llenguatge a l’àmbit escolar. S’exposen aportacions de diversos autors, permetent donar una
fonamentació teòrica al cas pràctic. S’ha realitzat la intervenció real sobre un infant amb TEL
a través de diverses activitats adaptades, tant individuals com grupals, per provocar la millora
del llenguatge oral. Es va avaluar a partir de la Prova del llenguatge oral Navarra (PLON-R;
Aguinaga, Armentia, Fraile, Olangua i Úriz, 2004) i els resultats mostren una evolució mínima
del llenguatge oral, condicionada pel factor temps |
ca |
dc.description.abstract |
[spa]This work presents an analysis on a concrete case with Specific language impaiment to the
school field. Exposed contributions of several authors, allowing the theory to a practical case.
Performed the intervention about a real child with SLI through various activities tailored, like
individual as group activities, it leads to the improvement of oral language. It evaluated from
the Test of the oral language Navarra (PLON-R; Aguinaga, Armentia, Fraile, Olangua and Úriz,
2004) and the results show a minimum evolution of the oral language, conditioned by the factor
time. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Anàlisi i intervenció educativa en un cas infantil del trastorn específic del llenguatge (TEL) |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
trastorn específic del llenguatge |
ca |
dc.subject.keywords |
intervenció |
ca |
dc.subject.keywords |
avaluació |
ca |