Les altres capacitats a l'escola infantil. La importància del diagnòstic i el tractament dels infants i les famílies.

Show simple item record

dc.contributor Rincón Verdera, Juan Carlos
dc.contributor.author Ferriol Torrejón, Marina
dc.date.accessioned 2017-11-09T08:43:55Z
dc.date.available 2017-11-09T08:43:55Z
dc.date.issued 2017-11-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/2983
dc.description.abstract [cat]El següent Treball de Final de Grau (TFG) mostra un estudi empíric i analític de la situació actual de les altes capacitats a l’escola infantil a partir de la recerca bibliogràfica. Dins una societat cada cop més canviant i competitiva, immersa dins el cercle viciós del coneixement i la tecnologia, un dels grans reptes de l’escola és saber detectar el talent dels infants, per tal de potenciar al màxim el desenvolupament integral de cada individu. Donat que el percentatge de població que presenta altes capacitats oscil·la entre el 2 i el 10 per cent (on s’inclouen la superdotació, els talent i l’experticia), és fonamental afavorir les estratègies necessàries pel diagnòstic i el tractament, per tal de donar una atenció individualitzada i adequada a les necessitats d’aquests alumnes. Donar resposta a aquesta tipologia d’infants és un tasca que recau sobre l’escola, les famílies i la societat; i és important que es tinguin unes bases sòlides sobre les quals treballar. D’aquesta manera, aquest treball cerca aprofundir en la divulgació, comprensió i tractament de l’alumnat d’altes capacitats ca
dc.description.abstract [eng]The following Final Grade Project shows an empirical and analytic study about the current situation of gifted school children from literature review. In a society increasingly changing and competitive immersed in the vicious circle of knowledge and technology, one of the biggest challenges of the school is to know how to detect the talent of children, in order to maximize the integral development of each individual. As the percentage of the population has gifted ranges between 2 and 10 per cent (which includes giftedness, talents and expertise), it is essential to encourage the necessary strategies for diagnosis and treatment in order to give individual and appropriate attention to these students’ needs. To respond to this type of children is a task that falls to the school, families and society; and it is important to have a solid foundation on which to work. Thus, this work deals with go deeper into dissemination, understanding and treatment of gifted students ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Les altres capacitats a l'escola infantil. La importància del diagnòstic i el tractament dels infants i les famílies. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords altres capacitats ca
dc.subject.keywords inclusió ca
dc.subject.keywords diagnòstic ca
dc.subject.keywords tractament ca
dc.subject.keywords escola infantil ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics