La gestió de la marca en turisme: que en sabem fins ara a nivell teòric

Show simple item record

dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Estelrich Metzler, Marc
dc.date.accessioned 2017-11-14T11:54:39Z
dc.date.available 2017-11-14T11:54:39Z
dc.date.issued 2017-11-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3258
dc.description.abstract Aquest treball intenta abordar el tema de la gestió de la marca en turisme a nivell teòri c . Al ser una temàtica tan amplia, alguns conceptes es descriuen breument i d’altres es veuran amb més profunditat. Com s’ha pogut observar, els darrers anys, el turisme ha evolucionat moltíssim, degut als canvis socials i tecnològics que han condicionat els hà bits de consum de les persones. També afecten significativament els conflictes que estan succeint a orient mitjà i creen inseguretat als viatgers i inestabilitat a les destinacions turístiques. Les principals marques t urístiques, ja siguin, cadenes hoteleres, tour - operadors, aero - líneas, etc, inverteixen molts recursos en la gestió de la marca , es molt important mesurar la percepció dels seus consumidors i així poder ajustar i corregi r els objectius per adaptar - se a la demanda, actualment tan canviant. També es descriuen els elements més importants que conformen una marca, com son els elements visuals, els valors que s’intenten transmetre, la identitat corporativa, etc. i també es veuran conceptes més abstractes co m son las seguretat, confiança, professionalitat, passió, etc. A quests elements que integren la marca, i ha moltes teories, estudis, articles, però per desgràcia es molt difícil poder - ho sintetitzar tot en un treball d’aquestes característiques. ca
dc.description.abstract This project attempts to address the issue of brand management in tourism at a theoretical level. Being a subject as broad concepts are briefly described and others will be further. As has been observed in recent years, tourism has evolved a lot, due to s ocial and technological changes that have affected consumption habits of people. Also significantly affect the conflicts that are happening in the Middle East and create insecurity and instability travelers to tourist destinations. The main tourist areas, whether, hotel chains, tour operators, aero - lines, etc., investing many resources in brand management is very important to measure the perception of consumers and be able to adjust and fix targets to adapt Rid demand, so now changing. It also describes the most important elements that make a mark, such as visual elements, the values that we try to convey corporate identity, etc. and also be more abstract concepts as are the security, trust, professionalism, passion, etc. These elements making up the mark, and many theories, studies, articles, but unfortunately it is very difficult to summarize everything in a work of this kind ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Turisme i hoteleria ca
dc.title La gestió de la marca en turisme: que en sabem fins ara a nivell teòric ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics