L’aprenentatge de les matemàtiques: la influència de l’autoconcepte, de la motivació i de la percepció que es té de l’assignatura

Show simple item record

dc.contributor Ruiz Aguilera, Daniel
dc.contributor.author Bennasar Bujosa, Antoni
dc.date.accessioned 2017-11-16T13:46:24Z
dc.date.available 2017-11-16T13:46:24Z
dc.date.issued 2017-11-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3418
dc.description.abstract [cat] El procés d’ensenyament-aprenentatge inclou tot un conjunt d’ítems que en condicionen la qualitat. Després d’una recerca bibliogràfica s’ha pogut observar que hi ha factors molt importants com poden ser l’autoconcepte, la motivació, les emocions... que puguin tenir els infants influeix fortament en el seu procés d’aprenentatge i les matemàtiques no en són una excepció. El mestre és el responsable de que els infants aprenguin, però és necessari que no només es centri en la transmissió de conceptes sinó que també tingui present l’estat emocional i la percepció de l’infant, tan a nivell personal com referit a les matemàtiques. Una experiència a quatre escoles completament diferents en quan a context, metodologia i tipologia d’alumnes ha permès veure una pinzellada del que passa actualment a les escoles, sempre des d’un punt de vista completament objectiu i sense afirmar res de forma concloent ca
dc.description.abstract [eng] The process of teaching and learning includes a set of items that conditions its quality. After a bibliographic research, we could observe that there are a lot of important factors that can be self-concept, motivation, emotions, etc., that can have a big influence in an infant learning process and mathematics is not an exception. The teacher is the one responsible for the kids to learn, but it is necessary for the teacher not only to concentrate in the transmission of concepts but should also have in mind the emotional state and the perception of the infant, both at a personal level and in a mathematical area. An experience in four different schools in terms of context, methodology and typology of students allowed us to see a touch of what is really happening in schools, always from a completely objective point of view. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title L’aprenentatge de les matemàtiques: la influència de l’autoconcepte, de la motivació i de la percepció que es té de l’assignatura ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords autoconcepte ca
dc.subject.keywords motivació ca
dc.subject.keywords matemàtiques ca
dc.subject.keywords frustració ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics