dc.contributor |
Cortés Pomacóndor, Susana María |
|
dc.contributor.author |
Valdés Crespí, Mercè
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-17T08:21:55Z |
|
dc.date.available |
2017-11-17T08:21:55Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3442 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball tracta sobre el desenvolupament d’un mitjà didàctic, les titelles, com a
ens per a l’adquisició d’una competència oral en llengua anglesa dels infants dins
l’etapa Primària.
Passant d’una metodologia de caire tradicional basada en la memorització, a una més
dinàmica i activa, el Communicative Approach. D’aquesta manera, els infants adopten
un rol tenaç dins el seu aprenentatge, i el docent es transforma a un guia d’aquest.
D’acord als objectius proposats, i mitjançant una posada en funcionament d’aquesta
solució es pot demostrar els bons resultats generats |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The project is a proposal about the development of a didactic mean, puppets, as an
entity for a good and verbal proficiency in child’s English language.
So that it happen, it will be through a methodology change. Instead of a traditional one
to another one more active and dynamic, the Communicative Approach. Consequently,
children achieve a progressive role in their learning and the teacher is just a guide.
According to the marked objectives and thanks to the intervention, it’s a solution which
has great results. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
La utilizació de les titelles com a recurs pel desenvolupament de l’anglès oral |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
llengua anglesa |
ca |
dc.subject.keywords |
comunicació oral |
ca |
dc.subject.keywords |
titelles |
ca |
dc.subject.keywords |
Communicative Approach |
ca |