[cat] Aquest treball pretén avaluar l’eficàcia de distintes estratègies didàctiques que utilitzen
les TIC per treballar les 4 destreses lingüístiques –listening, speaking, reading, i writing–.
S’emmarquen teòricament les competències comunicatives intrínseques en les quatre
destreses bàsiques i com una sèrie d’aplicacions permeten el seu treball. Se segueix la
metodologia IPECC per realitzar un estudi de cas on s’apliquen una sèrie de propostes
didàctiques en el CEIP Son Canals. Com a resultats, es presenta com cadascuna de les
estratègies ha permès treballar les destreses lingüístiques. Es conclou que totes les destreses
lingüístiques es poden treballar a partir de les TIC obtenint bons rendiments acadèmics
[eng] This work aims to assess the effectiveness of different didactic strategies that use ICT
to practice English linguistic skills –listening, speaking, reading, and writing–. It presents a
theoretical framework about the communicative competences intrinsic to the four basic
linguistic skills and how a series of applications allow practicing them. The methodology is
based on the IPECC to carry out a case study where a series of didactic proposals are
implemented in the CEIP Son Canals. The results show how the different strategies have allowed practicing the linguistic skills. It is concluded that using ICT it is possible to develop
all the linguistic skills obtaining good academic performance