Paraules amb música: Proposta d’intervenció amb alumnat disfèmic dins l’aula de música

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Caldas Prats, Andrea
dc.date.accessioned 2017-11-17T09:22:44Z
dc.date.available 2017-11-17T09:22:44Z
dc.date.issued 2017-11-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3450
dc.description.abstract [cat] Habitualment la presència d’alumnat amb dificultats de llenguatge o de parla més concretament la disfèmia o tartamudesa, poden ser ben freqüents dins les nostres aules, sobretot en les edats primerenques. Per aquest motiu, tots els docents han de conèixer el que han de fer en cada cas, com dur a terme diferents actuacions per tal de que els alumnes amb aquestes dificultats puguin estar integrats dins l’aula i també poder treure el seu major rendiment i un desenvolupament integral dins la societat. Per tant, la meva proposta tractarà de presentar un banc de recursos, on posaré a l’abast dels docents diferents estratègies: algunes pròpies i algunes dissenyades per altres persones, per poder treballar l’esmentada problemàtica dins l’aula de música, sense deixar de banda les emocions de cada alumne ca
dc.description.abstract [eng] The presence of students with difficulties of language or speech, more precisely the stutter, can be very usually in our classrooms, especially in the early ages. For this reason, all teachers have to know what have to do in each case, like carrying out different actions in order to that the students with these difficulties can be integrated in the classroom and also can take out his maximum performance and an integral development in the society. Therefore, my proposal will present a bank of resources, where will put near at hand of the different strategies: some own and some designed by other people, for work the language problematic in the music class, without ceasing band the emotions of each student ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Paraules amb música: Proposta d’intervenció amb alumnat disfèmic dins l’aula de música ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords educació musical ca
dc.subject.keywords alumnat NESE ca
dc.subject.keywords educació emocional ca
dc.subject.keywords educació inclusiva ca
dc.subject.keywords disfèmia ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics