dc.contributor |
Gelabert Gual, Llorenç |
|
dc.contributor.author |
Caldas Prats, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-17T09:22:44Z |
|
dc.date.available |
2017-11-17T09:22:44Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3450 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Habitualment la presència d’alumnat amb dificultats de llenguatge o de parla més
concretament la disfèmia o tartamudesa, poden ser ben freqüents dins les nostres aules,
sobretot en les edats primerenques. Per aquest motiu, tots els docents han de conèixer el que
han de fer en cada cas, com dur a terme diferents actuacions per tal de que els alumnes amb
aquestes dificultats puguin estar integrats dins l’aula i també poder treure el seu major
rendiment i un desenvolupament integral dins la societat. Per tant, la meva proposta tractarà
de presentar un banc de recursos, on posaré a l’abast dels docents diferents estratègies:
algunes pròpies i algunes dissenyades per altres persones, per poder treballar l’esmentada
problemàtica dins l’aula de música, sense deixar de banda les emocions de cada alumne |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The presence of students with difficulties of language or speech, more precisely the stutter,
can be very usually in our classrooms, especially in the early ages. For this reason, all
teachers have to know what have to do in each case, like carrying out different actions in
order to that the students with these difficulties can be integrated in the classroom and also
can take out his maximum performance and an integral development in the society. Therefore,
my proposal will present a bank of resources, where will put near at hand of the different
strategies: some own and some designed by other people, for work the language problematic
in the music class, without ceasing band the emotions of each student |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Paraules amb música: Proposta d’intervenció amb alumnat disfèmic dins l’aula de música |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
educació musical |
ca |
dc.subject.keywords |
alumnat NESE |
ca |
dc.subject.keywords |
educació emocional |
ca |
dc.subject.keywords |
educació inclusiva |
ca |
dc.subject.keywords |
disfèmia |
ca |